misscederstrom

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Sanna - 12 oktober 2010 15:34




  Japp, brödrosten är fortfande på frifot. Eller ska jag kanske uttrycka mig så grovt som kidnappad!?


Givetvis har jag aldrig varit så sugen på en rostad macka som nu. Mmmm va gott det vore, med ost och marmelad på. Undrar varför man alltid vill ha det man inte kan få. Jag som nästan aldrig käkar smörgåsar annars, utan mest tömmer brödrosten på smulor efter Peters mackor och dammar av den med jämna mellan rum. Men nu är jag supersugen på en rostis! aahhh!


Men det blir ett annat mellis för mig idag. En Atkinsbar. De är supergoda och med no carbs- nästan iallafall! Kan varmt rekomendera dem! Mums!

Fast en rostis hade ofrånkommligt suttit som handen i handsken just idag....


Kram & hej!

Av Sanna - 12 oktober 2010 12:39

Det här är helt sanslöst! Som sagt så håller jag i kombination med allt skrivande även på att sälja lägenheten. Vilket innbär en himla massa oväntade saker som ska fixas och donas hela tiden. Tar mycket mer tid än man tror att skapa det där perfekta hemmet (inför visningen). Tycker nästan lite synd om alla hemmafruar som fejlar och städar och donar på heltid. Vilket jävla trist jobb! Fast de har väl städerska kom jag just på!


Fast nu var det inte hemma fruar vi skulle diskutera. Utan istället frågan: Vem fan har stulit min brödrost? Ställde ut den utanför ytterdörren några timmar när jag torkade och pusade alla ytor. Och nu när jag skulle ta in den så är den borta! Helt sjukt! Vem fan snor en brödrost? Jag är arg! Den som gjort det kan ju komma nu och lämna tillbaka den + ge mig en fet ursäkt!


Var är samhället på väg? Sno en brödrost?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards