misscederstrom

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2010

Ett mellis utan carbs

Av Sanna - 12 oktober 2010 15:34




  Japp, brödrosten är fortfande på frifot. Eller ska jag kanske uttrycka mig så grovt som kidnappad!?


Givetvis har jag aldrig varit så sugen på en rostad macka som nu. Mmmm va gott det vore, med ost och marmelad på. Undrar varför man alltid vill ha det man inte kan få. Jag som nästan aldrig käkar smörgåsar annars, utan mest tömmer brödrosten på smulor efter Peters mackor och dammar av den med jämna mellan rum. Men nu är jag supersugen på en rostis! aahhh!


Men det blir ett annat mellis för mig idag. En Atkinsbar. De är supergoda och med no carbs- nästan iallafall! Kan varmt rekomendera dem! Mums!

Fast en rostis hade ofrånkommligt suttit som handen i handsken just idag....


Kram & hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:55


    Hej!   Har just intervjuat Matte Carlsson. Jäkligt trevlig måste säga. Vi pratade om hur många människor som startar enorma renoveringsprojekt som de sedan inte orkar avsluta! Han gav en massa tips på hur man ska tänka innan man börja ri...

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:48


  Hej,   Jävla trist väder!   Då passar det med litet uppiggande gulkorn i tillvaron! Så det ska jag ge er nu! Hittade en superbra webshop för ett tag sedan http://www.feelunique.com Har handlat Redken och Kerastase produkter från dem ...

Av Sanna - 18 oktober 2010 17:18


    Ända sen jag var liten har gul varit min favoritfärg. Lite annorlunda. Alla andra hade rosa eller blå som favorit. Jag fick alltid vara ensam om gul. Det gillade jag. Det gillar jag fortfarande. Även om frågan om favoritfärg kanske inte län...

Av Sanna - 18 oktober 2010 15:59

Hej, Nån som kollade Kalla Fakta igår? Det handlade om Anna Lindhs 8 timmar långa operation där det gick åt 50 liter blod och som slutade med att hon dog av en blodpropp i hjärtat! Herregud! Hur kan det gå så fel, i Sverige på ett sjukhus år 2...

Av Sanna - 17 oktober 2010 19:59

    En riktig kreatörsmiddag slog Peter till på idag! När ingenting finns hemma och man dessutom är för trött och för bakis för att orka med en två minuterspromenad till ICA så gäller att kunna trolla med knäna. Och det kan Peter! Han r...

Skapa flashcards