misscederstrom

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Sanna - 10 oktober 2010 15:24

Hallojs!!

Har just tagit en långpromenix i Årstaviken- är helt slut. Kondisen är ju inte att skryta med efter denna sjuklingtid!


Nu är det full fart igen. Peters kompis och snickare Mårten är här och vänder upp och ner på hela köket. Han ska nämligen sätta in en ny bänkskiva. Kommer säkert bli jättesnyggt. Tråkigt nog får jag inte njuta av mitt nya kök så länge till. Ska nämligen sälja denna underbara lägenhet nu. Efter sju underbara år. Kommer sakna den som faan. Men pengarna ska loss och så är det med det!


Kanske du är sugen på denna superfina lägenhet. Visning på söndag och på tisdag KOlla in här: http://www.bosthlm.se/objdesc.aspx?GUID=3QH3939L9IIDCKKS&TYP=CMBoLgh

Du är så välkommen!




Av Sanna - 10 oktober 2010 10:15

 


Tänk bort den goda vaniljglassen. Kvar har du det jag levt på senaste två veckorna.


Hej alla!

Nu är jag tillbaka. Känns superbra! Har legat sjuk i nån jäkla svårdragen maginfluensa jättelänge! Så länge att att jag inte orkade blogga alls. Första gången jag är magsjuk. Har alltid tyckt att det inte verkat så farlig nära andra beklagat sig över att de haft kräksjuka, magsjuka och alla andra kräk och bajssjukdommar! Tyckt att de varit kinkiga och klena. Borde väl va rätt skönt att slippa va hungrig och rasa i vikt under en vecka helt av sig själv liksom!?


Men tji i helvete så skulle jag aldrig ha tänkt. Fyyyy faaan. Detta har varit en helvetes sjuka och jag är sååå glad att jag äntligen kan lämna lägenheten och äta annat än torrt vitt bröd och sliskig blåbärssoppa!


Now Im back on track haha!!!

Ska gå och handla massa god mat nu- lär ju passera blåbärssoppahyllan med glädje!!


Kram & hej!




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards