misscederstrom

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Sanna - 17 oktober 2010 19:59


   

En riktig kreatörsmiddag slog Peter till på idag!

När ingenting finns hemma och man dessutom är för trött och för bakis för att orka med en två minuterspromenad till ICA så gäller att kunna trolla med knäna. Och det kan Peter!


Han rotade runt i vårt röriga skafferi och hittade lite spagetti och en utgången carbonara pulversås. Den rörde han ihop med vatten, mjöl och smör till en riktigt tjock smet.


Sedan lyckade han med stor möda även pressa ut några sista droppar ketchup ur en flaska som jag sedan länge klassat som tom, och inte nånsin trott att jag skulle få ut nåt mer av. Men det kunde Peter!


Hur det smakade låter jag vara osagt. Men Peter var nöjd!


Nu ligger han och snarkar på min arm, mätt och trött och så himla mysig....

Av Sanna - 17 oktober 2010 16:16


Det gick så sjukt bra idag på visningen! 25 st som kom och kollade och hela 23 som skrev upp sig på intresselista!!  WOW!

Bra mäklare har vi oxå, Mattias Holm från Bosthlm.


Så jag ser med spänning fram emot budgivningen! Har även omvisning på tisdag kl 18.00-18.45- så om nån är sugen så finns det en chans till att checka in detta nice objekt!!


Nån som kollade på dansfeber igår? Det gjorde jag och jag tycker helt rätt par vann! Tobbe och Marco är helt underbara- en sån energi. Tobbe har jag intervjuat och kan bara säga att han e precis så härlig annars oxå! Klockrent att de vann! Kollade reprisen oxå- så bra tycker jag de är!


Om nån inte masat sig ut ännu idag, så kan jag även tipsa om att det är världens finaste väder för en söndagspromenix! Perfekt väder för lägenhetsvisning oxå  hehe!

Ut och njut!


Puss & hej!











Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards