misscederstrom

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Stackars gulliga mulliga tjockisen!

Av Sanna - 11 oktober 2010 21:26

Tittade just på Biggest Loser Sverige! Den riktiga tjockaste tjockisen åkte ut. Tycker så synd om honom- han har kämpat så. Om nån borde få va kvar så är det han. Han har ju mest hull att bli av med. Vore mest rättvist tycker jag! Men vad spelar min åsikt för roll nu.. han fick ju lämna Hälsans slott inte mer med det. Känns ändå sorgligt- han är så gullig på nåt sätt, gullig och mullig. Inte för att jag gillar mulliga killar.. men.. sorgligt ändå, han blev så ledsen...och jag blev oxå ledsen.


Är nog lite känslig idag verkar det som... ska inte titta på sorgliga program med tårfyllda goodbyes. Inte rätt denna tid i månaden.. mina hormoner tål inte sånt- inte nu.

Försökte hitta en bild på mullisgullisen. Googlade tjockis, han kom inte upp. Däremot dök detta skräckinjagande enormt bastanta vidunder upp!

Nån som någonsin sett nåt liknande i verkligheten?   ?







 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:55


    Hej!   Har just intervjuat Matte Carlsson. Jäkligt trevlig måste säga. Vi pratade om hur många människor som startar enorma renoveringsprojekt som de sedan inte orkar avsluta! Han gav en massa tips på hur man ska tänka innan man börja ri...

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:48


  Hej,   Jävla trist väder!   Då passar det med litet uppiggande gulkorn i tillvaron! Så det ska jag ge er nu! Hittade en superbra webshop för ett tag sedan http://www.feelunique.com Har handlat Redken och Kerastase produkter från dem ...

Av Sanna - 18 oktober 2010 17:18


    Ända sen jag var liten har gul varit min favoritfärg. Lite annorlunda. Alla andra hade rosa eller blå som favorit. Jag fick alltid vara ensam om gul. Det gillade jag. Det gillar jag fortfarande. Även om frågan om favoritfärg kanske inte län...

Av Sanna - 18 oktober 2010 15:59

Hej, Nån som kollade Kalla Fakta igår? Det handlade om Anna Lindhs 8 timmar långa operation där det gick åt 50 liter blod och som slutade med att hon dog av en blodpropp i hjärtat! Herregud! Hur kan det gå så fel, i Sverige på ett sjukhus år 2...

Av Sanna - 17 oktober 2010 19:59

    En riktig kreatörsmiddag slog Peter till på idag! När ingenting finns hemma och man dessutom är för trött och för bakis för att orka med en två minuterspromenad till ICA så gäller att kunna trolla med knäna. Och det kan Peter! Han r...

Ovido - Quiz & Flashcards