misscederstrom

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Sanna - 15 oktober 2010 17:09

  

  Ladies night i Globen eller i Ericssons Globe som det ju egentligen heter skulle jag ha gått på idag!


Jag och mina kära flickvänner skulle ha gått på ladiesnight och sen på  VIP efterfest.


Men jag känner mig astrött och sjuk. Så jag orkar inte.  Är helt slut efter denna intensiva skrivdag. Hade deadline idag på en rad artiklar för en tematidning om kredithantering i Di. Tufft! Jag är ju ingen ekonomiskribent direkt så det har varit superfokus! Men har lärt mig mycket och det är ju kul! Factoring, fakturaköp, internationell inkasso... I know all about it now! Läs den i Di 28 okt!


Som sagt ladiesnight+ efterfest. Synd att jag missar.

Såg visserligen igår att Martin Stenmark sukat foten. Han haltade runt i studion och sa att han inte kände sig så het och inte  kunde göra den där juckiga dansen på samma sexiga sätt som han brukar... Too Bad haha!


Lyssnade faktiskt på hans musik för första gången idag. Kände ju igen låtarna men hade ingen aning om att det var han som sjöng. Jag är kass på namn och låtar!


Nåja, mina lära girlfriends får njuta av en juckande haltis utan mig!



Här blir det taccos framför TV:n, en riktig 90-talsgoding! Den där nya dieten börjar nog imorron. Eller när jag fått boken. Den börjar när jag fått boken- så får det bli!


Puss och fin kväll till er!

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards