misscederstrom

Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Allt klär inte en skönhet haha!

Av Sanna - 14 oktober 2010 12:41


Köpte en sån där byxdress på H & M häromdagen i leopardmönster. Orkade inte prova. Men den såg skitsnygg där den hängde på sin galge! Så jag slog till!


Till saken hör dock att jag under den senaste månaden provat ungefär trettio olika byxdressar i varierande modell och i olika butiker. Samtliga har sett ut som skit på mig! Helt fördjävligt fult! Det är juså himla snyggt på andra. Var på ett event på Topshop för några veckor sen och då gick alla som jobbade i butiken runt i ursexiga byxdressar.

Men inte på mig- där passar de inte. Ser ut som en förväxt bebis- men alldeles oproportionerligt breda höfter. För att inte tala om profilen- herregud, som en dagisfröken. Bara tofflorna, sånghäftet, och skålen med äppelklyftor fattades!


Fan va fult! Det var det enda jag kunde konstatera här framför spegel när jag drog på mig leoparddressen. Inte för att jag väl egentligen väntat mig nåt annat. Men ibland tar det konstigt nog väldans lång tid innan man lär sig av sina misstag.

Sanningen är dock- en gång för alla: Jag passar verkligen inte i byxdressar. Nej.

Men det är ju jävligt kul er som gör det!


Nu ska jag ut i solen och lämna tillbaka dressen innan den väntade höststormen kommer!

Puss puss

  Klär däremot bra i rött läppstift om jag får säga det själv!





 
 
Fredrik W

Fredrik W

15 oktober 2010 18:45

Skönt foto :) Trevlig helg och vi ses nästa vecka!

http://www.w28.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:55


    Hej!   Har just intervjuat Matte Carlsson. Jäkligt trevlig måste säga. Vi pratade om hur många människor som startar enorma renoveringsprojekt som de sedan inte orkar avsluta! Han gav en massa tips på hur man ska tänka innan man börja ri...

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:48


  Hej,   Jävla trist väder!   Då passar det med litet uppiggande gulkorn i tillvaron! Så det ska jag ge er nu! Hittade en superbra webshop för ett tag sedan http://www.feelunique.com Har handlat Redken och Kerastase produkter från dem ...

Av Sanna - 18 oktober 2010 17:18


    Ända sen jag var liten har gul varit min favoritfärg. Lite annorlunda. Alla andra hade rosa eller blå som favorit. Jag fick alltid vara ensam om gul. Det gillade jag. Det gillar jag fortfarande. Även om frågan om favoritfärg kanske inte län...

Av Sanna - 18 oktober 2010 15:59

Hej, Nån som kollade Kalla Fakta igår? Det handlade om Anna Lindhs 8 timmar långa operation där det gick åt 50 liter blod och som slutade med att hon dog av en blodpropp i hjärtat! Herregud! Hur kan det gå så fel, i Sverige på ett sjukhus år 2...

Av Sanna - 17 oktober 2010 19:59

    En riktig kreatörsmiddag slog Peter till på idag! När ingenting finns hemma och man dessutom är för trött och för bakis för att orka med en två minuterspromenad till ICA så gäller att kunna trolla med knäna. Och det kan Peter! Han r...

Ovido - Quiz & Flashcards