misscederstrom

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Sanna - 13 oktober 2010 22:49

   


Ett par röda boots med en märklig klack-Nej Tack!


Här sitter jag i soffan. Nyligen hemkommen från middag hos Jaqui. Vi diskuterade vårt hemliga projekt som kommer bli så jäkla bra. Jag är superpeppad! Ska snart berätta vad det är!


Nu väntar jag på att Peter ska komma hem. Han är på nåt event på Mosebacke. Hatar att vänta! Särskilt på Peter, för han kommer alltid två timmar senare än han säger! Hitta på nåt själv då tänker väl ni? Ja, det skulle jag väl kunna göra, men jag orkar inte. Har ingen fantasi- all dagens fantasi gick åt till att planera för projektet. Nu vill jag bli underhållen. Känner mig sällskapssjuk.

Kanske ska kolla på Marcus Birro på kvällsöppet?

Eller köra en sväng med tandtråd?

Eller klicka på Brandos fula banner här bredvid och skaffa hem ett par ugly röda boots av en avsevärt udda modell?

Eller ringa och tjata hem Peter- brukar vara såå populärt. Känner mig som en jävligt jobbigt flickvän just nu. Antar att de flesta vettiga killar skulle hålla med om det!

Av Sanna - 13 oktober 2010 16:36

Shit vad jag har jobbat hårt idag! Skrivt o skrivit o skrivit ännu mer. Känns som om både fingararna och ögonen blöder! Så mycket har jag skrivit så jag knappat inte hunnit blogga alls förrän nu- shame on me!


Nu ska jag iväg och äta middag och palnera ett nytt spännande och ännu mycket hemligt superkul projekt. Berättar mer om det sen! Kanske haha!!


Seså ut med mig i friska luften för första gången idag!


Kram o puss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards