misscederstrom

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Sanna - 11 oktober 2010 21:26

Tittade just på Biggest Loser Sverige! Den riktiga tjockaste tjockisen åkte ut. Tycker så synd om honom- han har kämpat så. Om nån borde få va kvar så är det han. Han har ju mest hull att bli av med. Vore mest rättvist tycker jag! Men vad spelar min åsikt för roll nu.. han fick ju lämna Hälsans slott inte mer med det. Känns ändå sorgligt- han är så gullig på nåt sätt, gullig och mullig. Inte för att jag gillar mulliga killar.. men.. sorgligt ändå, han blev så ledsen...och jag blev oxå ledsen.


Är nog lite känslig idag verkar det som... ska inte titta på sorgliga program med tårfyllda goodbyes. Inte rätt denna tid i månaden.. mina hormoner tål inte sånt- inte nu.

Försökte hitta en bild på mullisgullisen. Googlade tjockis, han kom inte upp. Däremot dök detta skräckinjagande enormt bastanta vidunder upp!

Nån som någonsin sett nåt liknande i verkligheten?   ?







Av Sanna - 11 oktober 2010 17:04

 

Ett sommartecken lika säkert som sygga glajjor på Stureplan är youghurtglassen. Givetvis syftar jag på den från 7-eleven! Den underbara och relativt nyttiga med lite syntetisk jordgubbssmak! Ack såå god!


Jag är nog den första som hänger på låset när glssmaskinerna plockas fram ur 7- eleven källare runt om i stan! Och jag är haranterat den sista som trots gula höstlöv och kalla vindar unnar mig en  youghurtgoding. Jag trodde jag hade ätit min sista nu i september. Men icke, sevvan på Götgatan hade kvar! Med frusna fingrar greppar jag bägaren med min goda ljusrosa youhurtglass mmmmm.... Årets sista. Nu är sommaren verkligen slut! Det var en fin sommar med mycket glassätande!


Tack för det sevvan- see you next spring!





Av Sanna - 11 oktober 2010 12:43

Annars är det mindre glammigt- har pustat föntster till förbannelse. Mina händer har för tillfället samma struktur som som Stig i ICA reklamens ansikte! Nej, har inte ens lust att ta en bild på dem! Nån som har tips på en bra handkräm med föryngrande mirakel effekt? Allt ska va perfekt inför visningen. Lägenheten har aldrig varit så fin och fönstrena aldrig så skinande rena- ser nästan ut som om jag inte har några fönster så genomskinligt rena är de! För att inte tala om de snygga bänkskivorna. WOW Haha!


Japp, det är så fint att jag nästan inte vill flytta längre! Jäkla nice lägenhet det här. Kanske slår till och köper den själv! :)


Nu ska jag skriva en artikel om kredithantering!

Kram och hej!


Av Sanna - 11 oktober 2010 11:20

 


Hallojs!


Idag fick jag jag en riktigt fet lookinggood, lookinggorgeous boost! Två stycken modellagenturer har hört av sig och vill träffa mig. Zapmodels och Elitemodels! Verry nice! Smickrande litet upplyft efter dessa glåm och sjuklingsdagar! Gick ju ur Stockholmsgruppen för ett tag sedan. Men nu ska det bli lite åka av igen på modellandet! Kul!!!


Kram och hej!





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards