misscederstrom

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Så här snyggt blir det en kreativ reklamare lagar pasta!

Av Sanna - 17 oktober 2010 19:59


   

En riktig kreatörsmiddag slog Peter till på idag!

När ingenting finns hemma och man dessutom är för trött och för bakis för att orka med en två minuterspromenad till ICA så gäller att kunna trolla med knäna. Och det kan Peter!


Han rotade runt i vårt röriga skafferi och hittade lite spagetti och en utgången carbonara pulversås. Den rörde han ihop med vatten, mjöl och smör till en riktigt tjock smet.


Sedan lyckade han med stor möda även pressa ut några sista droppar ketchup ur en flaska som jag sedan länge klassat som tom, och inte nånsin trott att jag skulle få ut nåt mer av. Men det kunde Peter!


Hur det smakade låter jag vara osagt. Men Peter var nöjd!


Nu ligger han och snarkar på min arm, mätt och trött och så himla mysig....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:55


    Hej!   Har just intervjuat Matte Carlsson. Jäkligt trevlig måste säga. Vi pratade om hur många människor som startar enorma renoveringsprojekt som de sedan inte orkar avsluta! Han gav en massa tips på hur man ska tänka innan man börja ri...

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:48


  Hej,   Jävla trist väder!   Då passar det med litet uppiggande gulkorn i tillvaron! Så det ska jag ge er nu! Hittade en superbra webshop för ett tag sedan http://www.feelunique.com Har handlat Redken och Kerastase produkter från dem ...

Av Sanna - 18 oktober 2010 17:18


    Ända sen jag var liten har gul varit min favoritfärg. Lite annorlunda. Alla andra hade rosa eller blå som favorit. Jag fick alltid vara ensam om gul. Det gillade jag. Det gillar jag fortfarande. Även om frågan om favoritfärg kanske inte län...

Av Sanna - 18 oktober 2010 15:59

Hej, Nån som kollade Kalla Fakta igår? Det handlade om Anna Lindhs 8 timmar långa operation där det gick åt 50 liter blod och som slutade med att hon dog av en blodpropp i hjärtat! Herregud! Hur kan det gå så fel, i Sverige på ett sjukhus år 2...

Av Sanna - 17 oktober 2010 16:16

  Det gick så sjukt bra idag på visningen! 25 st som kom och kollade och hela 23 som skrev upp sig på intresselista!!  WOW! Bra mäklare har vi oxå, Mattias Holm från Bosthlm.   Så jag ser med spänning fram emot budgivningen! ...

Ovido - Quiz & Flashcards