misscederstrom

Direktlänk till inlägg 19 september 2010

Skulle vilja ha lite sprit denna valdag!

Av Sanna - 19 september 2010 15:33

Nu har jag röstat. Det var ett himla tempo i Ringen köpcentrum där jag röstade. Kul att folk engagerar sig! Idag har jag kollat på valprogram hela dagen. Jag brukar inte vara jätteinvolverad i politiken. Men val är spännande. Ikväll ska vi ha valvaka.  Slår på stort och har bjudit men folk. Lite tråkigt att alla som kommer hit röstar blått. Hade ju varit roligt med några kommunister och några Sverigedemokrater. Då hade det ju kunnat bli lite debatt, eller kanske ett slagsmål!


På tal om att fajt: Att slåss verkar ju SD vara bra på. Att rista in ett hakkors i sin egen panna. Hur jävla dum i huvudet får man bli. Vad fan tror de att de ska leda till, Sympati? In my ass heller. Bara en idiot kan komma på en sån sak. Hoppas han ångrar sig sedan- då får han gå runt med ett ärr som ser ut som ett hakkors. Han tänkte väl inte så långt- för det kan man väl inte kräva av en SD anhängre!


Synd att bolaget är stängt idag- Skulle vilja bjuda på sprit på ikväll!

 
 
Ingen bild

Johanna Eriksson ´, Malmö

19 september 2010 15:48

Har du bevis för att han ristade in ett hakkors i sin egen panna?

Du tror blint på vad en läkare säger några dagar innan valet? Så vitt jag vet, så tar en läkarundersökning på sådana skador längre tid, sen har läkare tystnadsplikt.

Ja jag vet vad jag snackar om.

 
Sanna

Sanna

19 september 2010 18:10

Yes jag tror på vad läkaren säger och jag är inte förvånad. Vissa tar visst till vilka fulknep som helst för att få makt. Jag tror det hela var planerat i minsta detalj.

http://misscederstrom.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:55


    Hej!   Har just intervjuat Matte Carlsson. Jäkligt trevlig måste säga. Vi pratade om hur många människor som startar enorma renoveringsprojekt som de sedan inte orkar avsluta! Han gav en massa tips på hur man ska tänka innan man börja ri...

Av Sanna - 20 oktober 2010 15:48


  Hej,   Jävla trist väder!   Då passar det med litet uppiggande gulkorn i tillvaron! Så det ska jag ge er nu! Hittade en superbra webshop för ett tag sedan http://www.feelunique.com Har handlat Redken och Kerastase produkter från dem ...

Av Sanna - 18 oktober 2010 17:18


    Ända sen jag var liten har gul varit min favoritfärg. Lite annorlunda. Alla andra hade rosa eller blå som favorit. Jag fick alltid vara ensam om gul. Det gillade jag. Det gillar jag fortfarande. Även om frågan om favoritfärg kanske inte län...

Av Sanna - 18 oktober 2010 15:59

Hej, Nån som kollade Kalla Fakta igår? Det handlade om Anna Lindhs 8 timmar långa operation där det gick åt 50 liter blod och som slutade med att hon dog av en blodpropp i hjärtat! Herregud! Hur kan det gå så fel, i Sverige på ett sjukhus år 2...

Av Sanna - 17 oktober 2010 19:59

    En riktig kreatörsmiddag slog Peter till på idag! När ingenting finns hemma och man dessutom är för trött och för bakis för att orka med en två minuterspromenad till ICA så gäller att kunna trolla med knäna. Och det kan Peter! Han r...

Ovido - Quiz & Flashcards