misscederstrom

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Sanna - 15 september 2010 16:28

Det var lite äckligt- men det var det värt- med råge!


Haha, nej inte ansat mitt eget öronhår! Fina flickor har väl inget sådant.

Gamla gubbar har desto mer. Min farfar hade en djungel i öronen och en tät, snudd på oigenomkomlig snårskogi näsan!

Nu har jag kapat hela härligheten med en liten nagelsax- tog nästan en timme. Nagel saxen var rostig och slö. Men skam den som ger sig!


Är det någon som förtjänar en Grooming så är det farfarsgubben. Så fin han blev!


 

Före! Vildvuxet och okontrollerat!


 

Redy to get groomed!


  Voila! Perfekt- ansat och klart! Och redo för att fortsätta titta på sporten!




Av Sanna - 15 september 2010 16:09

Brazilian Blow out!!


Too good to be true, brukar ju vara just det! Men denna gång är ett stort undantag från den annars jäkligt pretto, men ganska vettiga regeln. See for yourself!


Nu har jag gjort den svindyra treatmenten!  2500 kr fattigare medn ett sjukt snyggt hår rikare!!!  YES! Jag är supernöjd!! Hope it will last!!


 

Innan- fizzi och trizzy- just inkommet från äckligt duggregn!



    

Haisan är noggran- allt klet ska på och inte ett hårstrå får missas!


 

 

Tre timmar och mycket platttångsteknik senare! Kan det bli snyggare- inte hårdstrå på vift!


  


  





Ovido - Quiz & Flashcards