misscederstrom

Alla inlägg den 17 september 2010

Av Sanna - 17 september 2010 15:48

Idag är det casual friday! Då behöver man inte jobba så hårt. Idag har jag lunchat med min underbara vän Yamit. Efter det åkte jag till världens bästa kontorshotell, Wittstocksgatan 28. Där jag har min kontorsplats. Här finns massa härliga människor. Tycker så mycket om alla här.

Här finns, i allaför det mesta även Sixten. Sixten är helt underbar. Varken han eller jag ville ta det lungt idag. Så vi busade loss på kontoret, rullade runt på golvet, sprang omkring, kastade saker och pussades lite..... han är så gullig Sixten!

           




Av Sanna - 17 september 2010 15:38

 


Mr Wille kan jag absolut inte säga att jag inte känner, inte det minsta. Vi har pratat i telefon i 45 ynka minuter på en sprakande linje mellan Stockholm och Wien. Ändå är jag helt begeistrad, imponerad och fasonerad över hans ödmjuka öppenhet inför frågeställningar om hur vi människor ska vara mot varandra, och hur vi ska leva för att skapa en lust kärleksfull tillvaro....


Där fick ni en liten teaser....

Jag skickade nyligen in min intervju med  smyckesdesignern Frey Wille till chefredaktören på det ny livsstilsmagasinet Smart Magazine. Läs den i Oktober. Återkommer med datum!


Av Sanna - 17 september 2010 10:46

För att du medverkat i denna film! Den är grym. Mer sånt!

Så ska vi nog få ut SD- packet ur vårt land- haha. Skoja bara! Ut ur en position där de kan få inflyatande och därigenom skapa hemska situationer för många människor. Har du inte sett filmen än? Gör det nu!


http://www.youtube.com/watch?v=3BA2z3ZkoeQ&feature=player_embedded#!

Av Sanna - 17 september 2010 10:16

   


Gårdagens debatt!!

Först och främst Jimmie Åkesson! Hoppas du och dina äckliga obildade inskränkta anhängare aldrig, aldrig någonsin kommer in och får makt i detta land. Vi har nämligen ingen plats här för rasister, nazister och puckade muslimhatare. Så ta dina skitiga idéer och stoppa upp dem i asset. För vi är inte intresserade!


Nalin Pekgul. Säkert en klok kvinna- innerst inne. Men inte bra i debatten mot Jimmie. Hon är en störig tjatkärring- en sån ingen längre orkar lyssna på. Just för att hon påminner om en asjobbig gnällig morsa uuuhhhhh!!

Och Inte för att det med saken att göra.. men de där äckliga BH-valkarna...


Jag skulle vilja ha Reinfeldt i hennes ställe! Vad säger ni? (Ber omursäkt för taskiga bilder, TV:n är inte riktigt i toppform)


Ovido - Quiz & Flashcards